en

Haworth

2016 március, 1031, Budapest Záhony utca 7, 649m2
A cég egységes arculatának megjelenése, az európai showroomokra vonatkozó előírások mind kialakításra kerültek a Budapest Showroom esetében is. Törekedtünk a 4 legfontosabb igényhez igazodó kialakítások bemutatására, amelyek a think-see-do-connect elv alapján definiálhatóak: ezek a prezentációkhoz, előadásokhoz alkalmas terek, a projektmegbeszélések, brainstromingok esetén kihasználható alkalmazások, a taktikus, koncentrációt igénylő munkavégzés színterei, valamint a közösségi, kommunikációs terek kialakítása. Helyi motívumokat is megjelenítünk, mely esetünkben a magyar fűszerpaprika, mint Hungarikum megjelenítése a padlózat színében. A korábban kihasználatlan parapet beépítésével hatalmas felületeket nyertünk. A nyitott, loft jellegű térben hangszigetelő panelek alkalmazásával csökkentettük a zajszintet. A különböző formájú és funkciójú akusztikus panelek, remek összhangot alkotnak a beépített intelligens világítási rendszerekkel. Az épületet szegélyező zöld övezet pompás kiegészítése a belső térnek, a tágas üvegfelületek természetes fényt árasztanak be, megnyitják a teret a természet felé.A dolgozók szabadon választhatják meg munkahelyeiket, igényeiknek megfelelően, a szükséges technológia eszközök és források mindenhol biztosítottak, az ergonomikus és funkcionális bútorzat pedig igény szerint személyre szabható. Magasságban állítható asztalok az ülő/álló munkavégzéshez, ergonomikus forgószékek biztosítottak, írható és tűzhető falfelületek segítik a munkafolyamatokat. A fenntarthatóság az energiatakarékos, mozgásérzékelő lámpatestekben, a felhasznált anyagokban, az ergonomikus bútorzatban is megjelennek. A szelektív hulladékgyűjtés és energetikai rendszerek (pl. vízszűrők) is mind a természet megóvását segítik, a cég értékrendjét képviselik. A showroom kiváló eszköze a cég filozófiájának és értékeinek bemutatására, egy komplex, hívogató enteriőr, melyet érdemes felfedezni.